




Provozovna:
ATICO s r.o.
Hlubočepská 16
15200 Praha 5
Tel: 267 712 522-24
Fax: 267 712 521
GSM: +420 602 216 360
E-mail: atico@atico.cz
Zásady zpracování osobních údajů (GDPR) zde.
Management jakosti.
Vedení společnosti ATICO s r.o.
vyhlašuje tuto
POLITIKU SYSTÉMU MANAGEMENTU KVALITY, EMS,
SM BOZP
(ISM – integrovaného systému managementu)
V MANAGEMENTU KVALITY CHCEME A ZAVAZUJEME SE:
- v činnostech v oblasti výroby a dodávání rozváděčů zajišťovat pracovníky s odbornou způsobilostí, kterou budeme udržovat a zvyšovat,
- provozovat zařízení pro uvedené činnosti, která jsou bezpečná a spolehlivá ve smyslu legislativních požadavků a technických norem,
- budeme zákazníky informovat o kvalitě v rámci odběratelsko-dodavatelských vztahů,
- v procesech výroby a montáží budeme zajišťovat řízení a zlepšování kvality zejména přezkoumáváním, monitorováním a auditováním kvality produktu, procesů a postupů, a proto budeme
- systém managementu jakosti neustále zlepšovat,
- stanovovat jasné cíle v řízení jakosti,
- a tyto rozpracovávat pro jednotlivé oddělení společnosti a související procesy,
- a jednotlivé pracovníky.
PRO ZMÍRNĚNÍ DOPADŮ ČINNOSTÍ PROVOZOVANÝCH DO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ PROHLAŠUJEME:
- budeme pravidelně prověřovat a vyhodnocovat svůj environmentální profil a stanovíme měřitelné cíle a cílové hodnoty a budeme působit na zlepšování environmentálního profilu společnosti,
- budeme trvale usilovat o snižování negativních vlivů našich minulých, současných a budoucích činností na životní prostředí,
- budeme dodržovat legislativu a normy pro ochranu životního prostředí,
- budeme vzdělávat a motivovat naše pracovníky a naše dodavatele materiálů a služeb tak, aby cíle politiky přijali za své a působili k naplňování environmentální politiky naší společnosti,
- činnosti zaměřené na uplatnění environmentálního managementu budeme zveřejňovat pro potřeby veřejnosti, našich pracovníků a institucí státní a veřejné správy.
V MANAGEMENTU OCHRANY ZDRAVÍ A BEZPEČNOSTI:
Vedení naší společnosti považuje bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP) a požární ochranu (PO) za oblasti, které ovlivňují zásadním způsobem chod a výsledky práce naší společnosti. Proto vyhlašuje tyto základní priority politiky BOZP a PO:- zajištění bezpečného a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí,
- vedení společnosti se zavazuje vytvářet podmínky a podporovat spoluúčast pracovníků při projednávání otázek souvisejících s BOZP,
- všechny základní podnikatelské činnosti naší společnosti provádíme takovým způsobem, aby nebyly ohroženy zdraví ani životy pracovníků, kteří s námi spolupracují,
- pokud rizika ohrožení zdraví, životů či majetku nelze odstranit, činíme maximum, abychom tato rizika minimalizovali. Všechny činnosti vykonáváme tak, aby bylo ohrožení zdraví co nejmenší. Každého, kdo je vystaven rizikům spojeným s prací v naší společnosti, o nich informujeme, školíme, jak jim předcházet a vyžadujeme, aby dodržovali opatření stanovená k ochraně jejich života a zdraví,
- všechny podnikatelské činnosti naší společnosti vykonáváme zcela v souladu s platnou legislativou ochrany zdraví i požární ochrany v České republice a EU. Jejich dodržování pravidelně kontrolujeme a případné odchylky systematicky odstraňujeme,
- naše pracovníky pravidelně školíme z problematiky BOZP aPO, čímž zvyšujeme jejich informovanost a tím i jejich bezpečnost. Kromě toho se snažíme naše pracovníky zmotivovat, aby se aktivně zapojili do zlepšování stavu pracovního prostředí v naší společnosti,
- v rámci zkvalitňování pracovního procesu v naší společnosti se trvale snažíme udržovat a zvyšovat odbornou kvalifikaci našich pracovníků, podporovat jejich loajalitu k naší firmě a odpovědnost za ochranu vlastního zdraví a bezpečnost při práci,
- pro BOZP a PO si každoročně stavujeme cíl a specifikujeme postup, kterým jeho splnění zajistíme a vytváříme podmínky, které pomohou k jeho realizaci,
- v naší společnosti věnujeme velkou pozornost preventivním opatřením souvisejícím s BOZP a PO. Proto byl u nás zaveden komplexní systém bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany, jehož jednotlivé kroky nám umožní nejen neustále zlepšovat BOZP a PO, ale tím i pracovní procesy a postupy v naší firmě.
ZÁKAZNÍKOVI NABÍZÍME:
- posouzení a navržení optimálních technologií dodávání rozváděčů s ohledem na:
- kvalitu dodávaného díla,
- maximální možné zkrácení lhůt,
- ekonomické zefektivnění a úsporu finančních prostředků odběratele,
- poskytování přidané hodnoty ve formě servisu námi produkovaných zařízení jak v rámci přímých objednávek, tak i vyplývající ze servisních smluv, rovněž v rámci dohodnutých vztahů poskytujeme i servis na zařízení jiných dodavatelů.
V Praze dne 2. 1. 2019
Pavel Fechtner
výkonný ředitel společnosti

